باربری تهران به یزد

۱۰ بازديد

شهر یزد قطب پزشکی و فرهنگی کشور می باشد. خدمات باربری تهران به یزد توسط شرکت باربری آموت بار به صورت شبانه روزی انجام می شود.

اگر نیاز به دریافت خدمات باربری تهران به یزد و یزد به تهران دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. خدمات باربری شمال حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل لوازم صنعتی و … میب اشد که می توانید برای ارسال بار از تهران با دفتر مرکزی تهران با شماره 02188520204 و دفتر پایانه باربری تهران 02155537323 تماس بگیرید.

باربری رشت به تهران

باربری بندرعباس به تهران

باربری نیسان بار

باربری تهران به مشهد

از دو مسیر می توان خدمات باربری تهران به یزد را انجام داد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول حدود 620 کیلومتر فاصله دارد که 6 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت تهران به طرف قم، اصفهان و کاشان حرکت می کند که در نهایت به یزد ختم می شود.

مسیر دوم شامل 811 کیلومتر است که حدود 9 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر از تهران مانند مسیر اول تا اردستان ادامه دارد و پس از آن به سمت زواره حرکت و پس از عبور از انارک به سمت یزد حرکت می کند.

تمامی رانندگان آموت بار با توجه به ترافیک جاده و شرایط آب و هوایی یک مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی بار در زمان بارندگی برف و باران استفاده می کنند.

برای دریافت خدمات باربری از تهران به یزد و یزد به تهران با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید و پس از مشاوره توسط کارشناسان آموت بار یک ماشین را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید.

مقالات بیشتر: باربری تهران به اصفهان

اقتصاد و صنعت یزد

از صنایع شهرستان و استان یزد می توان به نساجی فرش، نساجی پارچه های طرح دار و ساده، فولاد، زغال سنگ، معادن آهن، زغال سنگ و سنگ، مارخانه کابل و فیبر نوری، کارخانجات کاشی، کارخانجات صنایع غذایی و صنعت طلا سازی اشاره کرد.

با وجود تمام این صنایع حدود 53 درصد از مصرف برق در تعرفه صنعتی استفاده می‌شود که از نظر رتبه‌ بندی کشوری نیز پنجمین استان صنعتی کشور شناخته می‌ شود که با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی، در فهرست شهرهای دارای آلودگی بالای کشور ایران قرار دارد.

کارخانه خولاد آلیاژی ایران از پیشرفته ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات فولاد آلیاژی دنیا با ظرفیت تولید سالانه 140.000 تن در فاز اول و 200.000 تن در فاز دوم میباشد که در سال 1378 به بهره برداری رسیده است.

کارخانجات فولاد سازی نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری این شرکت، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا، امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت منطبق با استانداردهای بین المللی میسر ساخته است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.