باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه

۵ بازديد

باربری از شهرک صنعتی فیروز کوه

همانطور که گفته شد باربری از این شهرک صنعتی توسط باربری آموت بار انجام می شود. باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به شهرستان ها می توانند حمل و باربری قطعات برقی ، محصولات شیمیایی ، آرایشی و … باشد. برای بارگیری و باربری این شهرک صنعتی نیاز به یک باربری مطمعن و سریع دارد. سامانه آموت بار در کمترین زمان ممکن باربری بارهای ارسالی از این شهرک صنعتی به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران را انجام می دهد.

باربری شهرک صنعتی فیروزکوه

هزینه باربری

هزینه باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  •  فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های مورد نیاز باربری

می باشد.

ماشین های باربری

باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری سبک مانند نیسان بار تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار خود دارد. شما می توانید از بین ماشین های باربری این سامانه یکی را به دلخواه با توجه به نوع و حجم بار خود انتخاب نمائید. پس از انتخاب ، خودروی مورد نظر شما بین 1 یا 2 ساعت دیگر برای بارگیری  در مبدأ حاظر می شود.همچنین شما می توانید زمان بارگیری را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا ماشین بارگیری شما را در زمان مشخص شده رزرو و برای شما ارسال نمایند.

بیمه و بارنامه

باربری آموت بار تمامی بارهایی که از مبدأ به مقصد ارسال می کند را بارنامه می کند. نوع بارنامه آموت بار دولتی می باشد و دخالت دست در آن بسیار کم می باشد. همانطور که در مقاله های گذشته گفته شد ، بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد. همچنین آموت بار می تواند تمامی بارهایی که ارسال کند را بیمه کند که این امر به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار ، بار بیمه نمی شود.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی فیروزکوه به شهرستان ها

ممکن است برخی از بارهایی که قرار است از این شهرک صنعتی به شهرستان های دیگر ارسال شود نیاز به ماشین دربستی نداشته باشند و بار را به صورت خرده بار به مقصد ارسال کنند. آموت بار این امکان را برای تمامی صاحب باران فراهم کرده است تا به راحتی و بدون دردسر بار خود را ارسال نمایند.

بسیاری از باربری ها هزینه کامل بارگیری و باربری را برای ارسال خرده بار از صاحب بار می گیرند ولی سامانه باربری آموت بار با توجه به نوع بار و فاصله مبدأ تا مقصد هزینه خرده بار را برای شما در نظر می گیرد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.