باربری بام، خرق و فرهادان خراسان شمالی

۱۹ بازديد
باربری پیک آموت
باربری تهران به شهرستان

ارائه خدمات باربری بام ، خرق و فرهادان استان خراسان شمالی توسط پیک آموت با بهترین و بروزترین امکانات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از این مناطق با نمایندگی پیک آموت با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

خدمات شرکت باربری پیک آموت :

باربری نیسان بار

باربری بوشهر

باربری رشت 

باربری تهران به رشت

باربری اهواز

باربری اصفهان

باربری مشهد

باربری شیراز

فرهادان روستایی در بخش مرکزی شهرستان فاروج استان خراسان شمالی می باشد که حدود 2000 نفر جمعیت دارد. خرق نیز در دهستان سنگر شهرستان فاروج قرار دارد که دارای 3000 نفر جمعیت دارد. روستای بام یکی از روستاهای مهم ولایت ارغیان است که در 45 کیلومتری شرق شهرستان اسفراین واقع شده است. روستای بام مرکز دهستان بام می باشد. این روستا جمعیتی بالغ بر 5000 را در خود جای داده است.

خدمات باربری در این سه روستا شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل بار بین استانی، حمل بار کشاورزی و … می باشد که می توانید برای مشاوره و کارشناسی بیشتر با کارشناسان پیک آموت در تماس باشید. در صورت عدم پاسخگویی نمایندگی پیک آموت در خراسان شمالی می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری صفی آباد و عباس آباد خراسان شمالی

باربری بام، خرق و فرهادان به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری بام، خرق و فرهادان به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول حدود 830 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 9 ساعت و 20 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت بام و خرق به سمت سنخواست، گرمه، میامی _ شاهرود، سمنان حرکت می کند و در آخر به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم حدود 870 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت فرهادان به سمت سبزوار حرکت می کند و پس از آن مانند مسیر اول به سمت جاده شاهرود – میامی و تهران حرکت می کند.
  • مسیر سوم حدود 810 کیلومتر است که حدود 10 ساعت و 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول و دوم تا سمنان ادامه دارد و پس از آن توسط جاده فیروزکوه به تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان پیک آموت با توجه شرایط جوی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یکی از این دو مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب میکنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از برخورد برف و باران با بار استفاده می شود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

۰ ۰

باربری تهران به مشهد

۱۲ بازديد
باربری تهران به مشهد
باربری تهران به مشهد

تهران پرجمعیت ترین شهر ایران و پایتخت آن می باشد. مشهد نیز یکی از کلانشهرهای مذهبی، توریستی و اقتصادی ایران است که در شمال شرق کشور واقع شده و همین طور مرکز استان خراسان رضوی هم می باشد.

خدمات باربری تهران به مشهد به صورت ویژه توسط شرکت باربری دی بار انجام می شود. شما می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با دفتر مرکزی با شماره 02188760730 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

خدمات باربری دی بار :

باربری مشهد به تهران

باربری اصفهان

باربری شیراز

باربری بندرعباس

باربری اهواز به تهران

باربری رشت

شهر تهران کانون اقتصادی ایران می باشد. بسیاری از کارخانجات بزرگ مواد غذایی، خودروسازی، تولید لوازم و دستگاه های صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

برای دریافت خدمات باربری از تهران به مشهد با مشاورین دی بار در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای ارسال بار از مشهد به تهران با نمایندگی دی بار با شماره 09156665639 در مشهد تماس بگیرید.

برای اطلاع بیشتر باربری تهران به بجنورد پیشنهاد میشود.

حمل لوازم منزل تهران به مشهد

افراد گاهی به دلایل مختلفی نظیر اجاره نشینی، خرید خانه، مهاجرت به شهری دیگر به دلایل شغلی، تحصیلی، ماموریتی و … ناچار به جابجایی و حمل اثاثیه خود به مکانی دیگر هستند.

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از دغدغه های مردم می باشد چرا که امور بسته بندی لوازم منزل از کارهای زمان بر و خسته کننده می باشد. شرکت دی بار با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در بسته بندی لوازم منزل کار شما را راحت کرده است.

با سپردن بسته بندی لوازم منزل خود به دی بار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید، هم کمتر خسته می شوید و هم تمام لوازم منزل شما به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی میشود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

۰ ۰