باربری رقه و خور خراسان جنوبی

۱۱ بازديد

باربری رقه و خور استان خراسان جنوبی توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. روستای خور یکی از توابع بخش مرکزی شهرستان خوسف می باشد که در استان خراسان جنوبی واقع شده است. رقه نیز روستایی از توابع شهرستان بشرویه میباشد.

خدمات باربری دی بار:

باربری اصفهان

باربری شیراز

باربری تبریز

باربری مشهد به تهران

باربری اهواز به تهران

باربری رشت به تهران

برای انجام خدمات باربری در این شهرها می توانید با شرکت حمل و نقل دی بار با شماره 09154949436 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل بار صنعتی و … می باشد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن ماشین باربری مورد نظر خود را از ما دریافت نمائید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

باربری رقه و خور به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری از شهرهای رقه و خور را به تهران انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول دارای 1113کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر از رقه شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه می یابد.
  • مسیر دوم شامل 1278 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر از سمت انارک به طبس شروع می شود و پس از عبور از کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  • مسیر سوم شامل 1210 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 55 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر مانند مسیر دوم تا قبل انارک ادامه دارد که پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان دی بار از چادر برزنتی بر روی بار استفاده می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری در اثر بارش باران و برف دچار آسیب و خسارت نشود. همچنین رانندگان دی بار با توجه به نوع ترافیک جاده ای و شرایط آب و هوایی یک مسیر جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

نیسان بار رقه و خور

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. شرکت دی بار از هر کجای ایران در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن به مقصد می رساند. اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید.

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از رقه به تهران به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ رقه به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در تهران بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی تهران به مقصد رقه حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.