باربری رشت

۲۲ بازديد

باربری رشت به شهرستان

شهر رشت از زیباترین شهرهای شمالی کشور و مرکز استان گیلان است. این شهر حاصلخیز و پربرکت تولیدکننده بسیاری از محصولات کشاورزی و دامپروری کشور محسوب می شود و شاید بارها هنگام مسافرت به این شهر در مسیر متوجه ماشین های باربری خصوصا نیسان بار در حال حمل محصولات این شهر به شهرهای دیگر شده اید.

باربری رشت به تهران و دیگر شهرها و شهرستان های کشور از طریق باربری دی بار انجام می شود. رانندگان شرکت دی بار کاملا به جاده ها آشنا هستند و بهترین مسیر را برای پیمودن راه انتخاب می کنند.

خدمات شرکت باربری دی بار:

باربری اصفهان

باربری تبریز

باربری شیراز

همچنین به دلیل بارانی بودن شهرهای شمالی بارها را بوسیله چادر برزنتی پوشش می دهند تا از خیس و خراب شدن آنها جلوگیری کنند. این مقاله اختصاص دارد به باربری رشت و معرفی خدمات شرکت دی بار بعنوان اولین ناوگان سبک بار کشور. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع خدمات باربری رشت

– اعزام کارگر بسته بندی برای اسباب کشی به درخواست مشتری

– حضور به موقع و آن تایم در محل و به خدمت گرفتن کارگران کاربلد و خوش خلق و با تجربه

– حمل اثاثیه منزل با دقت لازم و بار زدن در ماشین باربری به همراه ضربه گیر و پتو

– بیمه کردن بار و تحویل بارنامه رسمی

– ارائه خدمات باربری در شهر رشت و همه شهرهای استان گیلان

– باربری درون شهری و برون شهری

– ارائه خدمات خرده بار و کنارباری

– باربری توسط نیسان بار و وانت بار

– پاسخگویی شبانه روزی

باربری نیسان بار بین شهری

یک خودروی نیسان وانت قابلیت حمل تا 2800 کیلوگرم را دارد ولی تنها مجاز به حمل 2100 کیلوگرم می باشد. ابعاد این ماشین هم 2 متر در 160 سانتی متر است. برای بارگیری با این ماشین باید به ابعاد و وزن بار توجه کرد و متناسب با آن بارگیری را انجام داد زیرا بارگیری بیش از حد موجب خسارت به ماشین و همچنین جریمه شدن توسط پلیس راه می شود.

با توجه به اینکه کرایه حمل ماشین های سنگین اعم از خاور، کامیونت و کامیون خیلی بیشتر از کرایه نیسان بار است اگر حجم بار شما در دو ماشین نیسان وانت جای می گیرد بهتر است از دو ماشین برای بارگیری و حمل استفاده نمایید تا اینکه بار خود را با خاور یا کامیونت ارسال کنید.

اگر خواستار باربری امن ، راحت، ارزان و سریع هستید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با شرکت دی بار تماس بگیرید و ماشین باربری خود را درخواست نمایید. اپراتورهای باربری دی بار آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه باربری می باشند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.